Follow this blog with bloglovin

Follow FeliciaplusIda

Vilken dag...

Idag slutade vi typ kvart i ett (?) Jag gick hem och upptäckte att nyckeln inte låg där den skulle, så jag satte mig på baksidan vid solen för att hålla värmen och väntade på mormor och morfar men dom kom aldrig, jag väntade i 2 timmar. Jag hade tankar på att sparka in källardörren men jag lyckades inte, jag tänkte också sparka in en källarruta så jag kunde komma in men jag vågade inte :s tillslut gick jag till konsum, fyllde på min mobil och ringde till mamma. Mormor & morfar fixade taxi för att jag skulle åka till dom och hämta nyckeln :s när vi var i sannahed var vi redan uppe i 100 spänn :o de gick på 600 totalt :s men de löste sig iaf :) Jag fick verkligen panik & kände mig ensam och bortglömd :( Men nu sitter jag i soffan med Ida och vi har jääääääääääääääätte mys C:
Nu lite fina bilder jag tog förut, dom blev jag jätte nöjda med :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera och gör oss glada!